ÚVOD
INFO
Počet přístupů

Přechod Sedla v Českém Středohoří 21.5.2022

V sobotu 21.5 se sedm statečných vydalo na výlet Českým středohořím, Ben s Čínou a Tomášem, Smíšek, Zdeněk, Paganini a Martin. Vyrazili jsme z vesnice Levín ke zvonici a pozůstatkům stejnojmenného hrádku a s výhledem na tajuplný vrch Sedlo. Poté jsme s plným nasazením vystoupali až na vrchol Sedla ve výšce 727 m. Odměnou byly nádherné výhledy daleko do kraje, od Ještědu přes Bezděz, Říp a Hazmburk až k vrcholům Českého středohoří s Milešovkou.
Poté jsme obdivovali Kamenný amfiteátr.
. Po náročném sestupu jsme dorazili zpět do Levína, kde jsme byli po zásluze v hostinci U levínskeho kocoura odměněni domácí kuchyní, česnečka, vepřo, knedlo, zelo, a varnsdorfským kocourem. Na zpáteční cestě jsme ještě shlédli zříceniny vartemberského hradu Litýš. Počasí slunečné, větrné, daleké výhledy.

Přechod Brd 8.1 2022

Uskutečnil se za příznivého počasí tradiční "Přechod Brd". Putovali jsme po trase Mníšek pod Brdy, Kytín (návštěva místního pivovaru), Čunčí huba (výborný oběd), Stříbrná Lhota. Akce se zúčastnilo 19 poutníků a dva psi.

Předsilvestr 2021 U Káji Špulíka

PředSilvestr 29.12. U Káji Špulíka se vydařil! Za přísných hygienických AntiCovid opatřeních ohromila nadprůměrná účast! Podávalo se lahodné menu (guláš s chlebem, kachna s knedlíčkem a zelím,zákusek medovník,Pagáč zakončil olejovkami s cibulí), pivečko bylo dobré, rum Republika tekl proudem. K tanci a poslechu hrál Antikoviďanka pod taktovkou paně Bartouška. Myslím, že všem se akce líbila a že se už těší na PředSilvestr 2022. Do Nového roku vykročte správnou nohou; hodně úspěchů, životní pohody a hlavně zdraví !!!!! Ať žije Býkovka!!!

Sutom - Boreč - Košťálov 20.11 2021

v sobotu 20. listopadu jsme si užili za docela příjemného počasí v počtu pěti výlet ze Sutomi, od kostela sv. Petra a Pavla na vrch Boreč a zříceninu Košťálova. Na místo srazu dorazil ještě šerif s Ivou a psem, ale vzhledem k probíhajícímu honu na divočáky raději odjeli navštívit zříceninu hrádku Oltářík. My ostatní jsme vystoupali v družném hovoru na vrchol tajuplného vrchu Boreč a kochali se dalekými rozhledy na České středohoří (Hazmburk, Milešovka). Poté jsme pokračovali na Košťálov s rozhledy na opačnou stranu, na Lovosice, Litoměřice, Radobýl a dále do kraje. Následně jsme se autem přesunuli a navštívili nejprve zříceninu a zámek Skalka a nakonec v Třebívlicích hrobku Ulriky von Levetzow. Výlet jsme zakončili v hostinci U Havlů v Třebenicích.
Zúčastnili se Ben a Tomík, Smíšek a Zdeněk a Martin

XXXXVIII. vandr 31.7 - 5. 8 2021

Trasa: Písek-Velký Kamýk-Stašov-Brloh-Milavy-Rojice-Blatná-Paštiky-Bezdědovice-Tchořovice-Pole-Kadov-Chanovice-Nová Ves-Nepomuk
Den první - sobota 31.7
Písek – kostel sv. Václava – Oldřichov - rozhledna Velký Kamýk - Kemp Stašov (12 km)
  Zahájení vandru na Hlavním nádraží proběhlo tradičně, sešli se zde Ben, Čína, Martin, Zdeněk, Pagáč, Dan, Pytlák (přišel včas) a Tygr. Rychlík Arrivy nás dopravil do Písku, odkud bylo jen kousek do hostince U Reinerů (jídlo dobré, obsluha rychlá). A přišel i mladý Jirka s Romanou a prvním potomkem. Po obědě jsme se přes památný středověký most přesunuli na Ostrov, kde jsme si dali na cestu strakonické pivo a pak už vyrazili k raně baroknímu kostelu sv. Václava. Další cesta nás zavedla do Oldřichova, kde nám místní nabídli občerstvení (pivo a skvělé maso z prasete). Pohovořili jsme s přátelskými domorodci a vyrazili dále. Směr k rozhledně Velký Kamýk nás zavedl na bývalý tankodrom, kde jsme si užili opravdovou přírodu s bujnou vegetací a bahnem. Následovalo setkání s posádkou doprovodného vozidla, šerif, Franta a Horáček. Výstup na rozhlednu Velký Kamýk (531 m.n.m.) nabídl krásné výhledy na šumavské vrcholy. Po sestoupení do údolí, jsme po chvíli dorazili do kempu Stašov u stejnojmenného rybníka. Stánek s občerstvením fungoval a voda v rybníku byla osvěžující.

Den druhý - neděle 1.8
Kemp Stašov – zámek Brloh - Autokemp Milavy (11 km),
  Ráno vstáváme do pošmourného počasí, balíme a za sílicího deště chvátáme do Brlohu, kde se občerstvíme plzní u dopovodného vozidla. Zámek je soukromý, uzavřený, ale lze jej obejít a vidět i Kapli Narození Panny Marie. Po červené značce a 6 kilometrech jsme v cíli, v autokempu Milavy. Užíváme si restauraci, především vepřová kolena, a strakonické pivo (také novinku otavský zlatý). Novomanžel Paganini slaví dodatečně svoji svatbu a Dan oslavil svoje dvacetileté působení v osadě.

Den třetí - pondělí 2.8
Autokemp Milavy – Rojice (2 km) – Sedlice – Blatná – Paštiky (3 km) - Lom u Paštik (5 km)  V noci sprchlo, ale ráno je už zase slunečné, sušíme, balíme. K snídani jsou (díky ochotě kuchařky) míchaná vajíčka. Po žluté značce podél rybníka Milavy vyrážíme na železniční zastávku do Rojic a vlakem až do Blatné. Pouze Martin navštěvuje ještě Sedlice se Šternberským domem a krásným kostelem sv. Jakuba Většího. V Blatné jdeme na oběd po skupinách (Kulturní kavárna Železářství U Šulců nebo Jídelna U mlsouna nebo Hotel Beránek). Poté absolvujeme II. prohlídkový okruh na zámku Blatná. Ještě obdivujeme kostel Nanebevzetí Panny Marie s Božím hrobem, Kaplí sv. Michala a unikátní litinovou křížovou cestou. Po nákupu v Lídlu směřujeme po silnici do cíle dnešní etapy do Paštik, ke kostelu sv. Jana Křtitele s hřbitovní kaplí posledních majitelů Blatné, Hildprandtů. Doprovodné vozidlo při vyhledávání vhodného tábořiště uvízlo na blátivé cestě. Ale ochota místních a obecní traktor vše zachraňují, takže u lomu si můžeme grilovat vepřové krkovičky a norimberské klobásky. A koupání v zatopeném lomu je pohádkové. V noci opět prší.

Den čtvrtý - úterý 3.8
Lom u Paštik – Bezdědovice, vlak (2 km) – tvrz Tchořovice – tvrz Pole – tvrz Kadov - tábořiště u Krčového rybníka (9 km)
  Ráno poprchává a my jdeme po modré 2 km na vlak do Bezdědovic. Notně zpožděný vlak nás přes Blatnou přesunul do Tchořovic, kde jsme si dali výborný oběd v nově otevřeném s příjemnou obsluhou. Do místní tvrze jsme se nedostali (ale je hodně zpustlá) a tak jsme přes zrušené vojenské letiště krásnými lukami dorazili do Pole. V útulném hostinci jsme si dali sulc, pivo a kávu. Následně se podařilo prohlédnout si částečně zrekonstruovanou tvrz (včetně sklepů) a pokračovali jsme po silnici do Kadova. V Kadově jsme obdivovali viklan, který se skutečně viklá. Dále jsme si prohlédli (bohužel jen zvenku) kostel sv. Václava, Kapli Nalezení sv. Kříže a hrobku hrabat Linckerů a postupně rekonstruovanou renesanční tvrz. Plni očekávání jsme vyrazili ke Krčovému rybníku, kde kempovali přátelé Karla. Postavili jsme stany, vykoupali se, opět grilovali tentokráte vuřty a norimberské klobásky. Posilněni jsme se veselili s novými známými dlouho do noci. Na hudební produkci byla vidět dlouhá pauza od minulého vystoupení a také Pytlákova únava. Ben, Pytlák, Paganini, Horáček a Zdeněk nás reprezentovali až do půl čtvrté do rána.(pomsta bubeníkovi Karlovi?).

Den pátý - středa 4.8
tábořiště u Krčového rybníka – Chanovice – Nová Ves – přesun autem - Autokemp Nový rybník (8 km)
  Letním dopolednem jsme po cyklostezce došli až do Chanovic. Tam jsme si dali skromný oběd v hostinci U Klečků. Poté si prohlédli zámek, ve kterém dnes sídlí základní škola, vyfotografovali si kostel Povýšení sv. Kříže, vylezli na rozhlednu Chlum (s krásnými rozhledy a milou pokladní), zastavili se u kontribuční barokní sýpky i u hrobky posledních majitelů, Goldeggů. Modrá značka nás nasměrovala do Nové Vsi (se sochou zakladatele vsi Přibíka). Zde jsme si odpočinuli, dali zasloužené pivo z doprovodného vozidla a rozhodovali se, kde strávit poslední noc. Nakonec padlo rozhodnutí na autokemp Nový rybník u Nepomuku. Přesun proběhl autem. Restaurace v kempu nezklamala. Ale poté se zatáhla a začalo opět souvisle pršet.

Den šestý - čtvrtek 5.8
Autokemp Nový rybník – Nepomuk
  Déšť vydržel až do rána, takže jsme sbalili mokré stany a autem se přesunuli do Nepomuku. Doprovodné vozidlo s Frantou, šerifem, Horáčkem a Zdeňkem nás definitivně opustilo u Svatojánského muzea a odjelo směr domov. Pro Tomáše přijela Alenka. Společně jsme si užili díky místnímu faráři výklad o Janu Nepomuckém a prohlídku kostela sv. Jakuba Většího. Poté jsme poobědvali v hotelu U zeleného stromu a oficiálně ukončili 48. vandr. Za deště jsme ještě chtěli vystoupat k zámku Zelená hora, ale přístupová cesta byla uzavřena. Skupina ve složení Ben s Tygem, Čína a Martin došli na nádraží a se 70 minutovým zpožděním se vrátili do Matičky Prahy. Tak zase za rok!

Vandru se zúčastnili : Šerif, Ben, Pytlák, Čína, Dan, Franta, Horáček, Martin, Paganini, Tygr, a Zdeněk.

Týden NA Buchlov 18.7. - 24.7 2021

Tradiční týdenní soustředění NA v penzionu Pod Břestleckou skálou pod Buchlovem.
Navštívili jsme Velehrad a Archeoskanzen v Modré, hrad Buchlov, Staré Město - KovoZoo a Bonsai Muzeum, zámek Buchlovice, hřebčín a zámek Napajedla. Počasí nádherné, zábava skvělá.
Zúčastnili se Honza a Jana, Dan a Jana, Bob a Simona, Pytlák a Zdena, Alja a Mirka, Martin a Marta, Ota a Mirka, Ben a Blanka.

Vinařice Mayrau - Libušín - Smečno 19.6.2021

Autobusem jsme se přesunuli do Vinařic (naproti věznici) a užili si dvouhodinovou velmi zajímavou komentovanou prohlídku Dolu Mayrau (včetně prohlídky podkopu a funkčních strojů od firmy Ringhofer (z roku 1905)). Poté jsme dali pivo v samovýčepu hostince Beraník (Krušovice 10 = 25 Kč do kasičky). Přesunuli jsme se do Libušína (po původní železniční trati), poobědvali v hostinci Komunál, Vystoupali na přemyslovské hradiště Libušín s kostelem sv. Jiří. Závěrečná etapa nás lesy kolem dalšího dolu Schoeller dovedla do Smečna (impozantní zámek). Návrat proběhl opět autobusem.
Zúčastnili se Ben a Tygr, Zdeněk, Paganini a Martin.

Stránov - Vinec- Mladá Boleslav 1.5.2021

Výlet po trase z nádraží Krnsko na zříceninu hradu Starý Stránov - zámek Stránov - románský kostelík Vinec - hrad Mladá Boleslav - minipivovar eMBe - nádraží Mladá Boleslav. .

Ratboř Polepy Kolín 20.2.2021

Za pěkného téměř jarního počasí jedeme vlakem do Ratboře. Tady si prohlížíme místní zámka, pak pokračujeme údolím Chotouchovského potoka kolem historického viaduktu v Červených Pečkách do Pašinky (zámek) a dále do Polep (zastávka v minipivovaru Svatý Ján). Další zastavení je u Polepského vodopádu (rarita ve zdejší rovinaté krajině) a poté již dojdeme do Kolína.
Zúčastnil se Ben s Blankou, Pytlák, Martin, Pagy, Smíšek, Šerif s Ivou, Tomik, Zbyněk.

Úštěk a Helfenburk 16.1.2021

První letošní výlet, kdy jsme si nejprve prohlédli starobylý Úštěk (náměstí, synagogu, kostel, Ptačí domky a hrad s Pikardskou věží). Poté jsme si užili majestátní zříceninu Helfenburku s rozhledem z věže (prodávali tam i pohledy). Výlet jsme zakončili na bývalém slavném poutním místě Kalvarie nad obcí Ostré, 12km. Počasí zimně mrazivé, krásné zasněžené scenerie, Pytlák a Martin s Andreou.

Přechod Brd 27.12.2020

Letošní tradiční Přechod Brd opět vydařil, 12 km. Účast byla hojná, šerif a Iva a pes, Ben s Blankou, Smíšek, Zdeněk, Paganini, Martin, Horáček s přítelkyní, Franta. Pozdravit ke včelínu u Staré Huti přišel Otta, Mirka, Dan a další jejich rodinní příslušníci. Počasí slunečné, mrazivé, daleké výhledy. Potěšil hostinec Na Rafandě ve Staré Huti u Dobříše vstřícností a podávaným alkoholem. Tak zase v příštím roce ve zdraví a dobré náladě.

Výlet do Ralska 12.12.2020

Dnes jsme si užili výlet z Mimoně (Zadního Vranova) přes Juliinu vyhlídku a autentickou zříceninu Ralska (v mlze a silné jinovatce) a pak kolem řopíků k Průrvě Ploučnice a do skvělé restaurace U Zlaté lípy v Novinách pod Ralskem. Výlet jsme po 14 km (a převýšení 430m) ukončili za šera opět pod Džbánem.
Zúčastnil se: šerif s Ivou a psem, Zdeněk s Luckou, Ben s Tygrem, Smíšek a Paganini a Martin.

Výlet na Plešivec 21.11.2020

Podzimní sobotního výlet z Lovosic k Smaragdovému jezírku, Fabiánově zahrádce, Čertově kazatelně na Plešivci (654 m.n.m.) a poté do pivovaru Malý Janek v Jincích. Bylo krásné slunečné počasí s dalekými výhledy a vlídné zacházení v pivovaru Malý Janek.
Zúčastnili se: Martin, Ostříž, Horáček a Bobina, Zdeněk a Lucka, Ben, Smíšek.

XXXXVII. vandr 1.8 - 6. 8 2020

Trasa: Veselí nad Lužnicí, Veselské pískovny, Bošilec, Mazelov, Ševětín, Radonice, Purkarec, Karlův hrádek, Zliv, Protivín, Putim a Písek.

Den první - sobota 1.8
Veselí nad Lužnicí – Kemp Měruše (8 km) – (Kemp Hamr)
  Tradiční setkání u sloupu na Hlavním nádraží, kam dorazili Ben, Čína, Martin, Zdeněk, Pagáč, Pytlák (přišel včas), Jirka P., Smíšek, Tygr a Maty. Odjezd rychlíkem Vltava proběhl bez problémů. Během cesty jsme konzumovali tradiční řízečky a karbanátky. Seznámili jsme se se šarmantní průvodčí Nikolkou (společné foto). Do Veselí nad Lužnicí jsme dorazili na čas a vydali se vyprahlým městem směr náměstí do restaurace Beseda. Tam jsme se konečně setkali s posádkou doprovodného vozidla (Franta, Horáček a šerif). Po výborném obědě vyrážíme s malou zastávkou (dodržení pitného režimu) v hotelu Trilobit směr Veselské pískovny. Skupina vedená Pytlákem končí v občerstvení Pod hrází, zatímco Martin, šerif a Jirka hledají písečný přesyp. V občerstvení na Pískovně dostihuje tuto skupinu Franta (točí tu platan, jsou tu mraky lidí a také nuda pláž). Písečný přesyp (největší v Česku) nakonec objevil jen Martin. Doprovodné vozidlo se stavuje u Pytlákovy skupiny a všichni se vyrážejí koupat v pískovně (na adama). Další zastávkou je kemp Měruše, kde se setkáváme s průzkumníkem Martinem. Kemp je plně obsazen, a tak hledáme náhradní řešení, tím je vodácké tábořiště Hamr (díky šerifovi). Tam se přesouváme na večeři a zde i táboříme u romantické řeky Lužnice. Také hostinec U Koloušků, včetně milé obsluhy, potěšil (zvláště ty, na které se dostala skvělá roštěná). Noc až na pár komárů proběhla bez problémů.

Den druhý - neděle 2.8
(Kemp Hamr) – Bošilec – Dynín – Mazelov (7 km) – (Autokemp Na Borkách),
  Ráno vstáváme do krásného počasí a po snídani se prohlížíme tvrz Hamr, včetně polozřícených interiérů a sklepa. Zážitek umocní prohlídka krásně rekonstruovaného hamerského kostela Nejsvětější Trojice. Řízení doprovodného vozidla se ujímá šerif a přesunuje po skupinách osadu zpět na plánovanou trasu do Bošilce. U bošileckého mostu si dáváme první pivko. A máme štěstí, neboť je otevřen kostel sv. Martina s jedinečnou rokokovou kazatelnou ve tvaru velryby (má připomenout příběh biblického starozákonního proroka Jonáše spolknutého a následně vyvrženého velrybou) a dvěma vyřezávanými taktéž rokokovými pobočnými oltáři. Po prohlídce kostela vyrážíme na další cestu po nekonečné asfaltové silnici přes Dynín do vesnické rezervace Mazelov, kde u dětského hřiště vyčkáváme příjezdu doprovodného vozidla. Posádka doprovodného vozidla zatím zjišťuje, že v Ševětíně je restaurační zařízení, která by mohla unaveným poutníkům poskytnout občerstvení, jsou zavřená. Místní nám doporučují restauraci v Horních Slověnicích a tak vyrážíme. Restaurace je skvělá a nedaleko je kemp, ve kterém na odlehlém místě nacházíme tábořiště. Opouští nás Jirka, kterého volají pracovní povinnosti (příprava vozidla na závod historických vozidel „1000 mil československých“ z Prahy do Bratislavy a zpět). V Mazelově naloží doprovodné vozidko unavené poutníky a odváží je do restaurace Na Kopečku v Dolních Slověnicích. Zde si užíváme doslova lukulské hody, po kterým se volným krokem ubíráme kolem raně gotického kostela sv. Mikuláše a Linharta do kempu na břehu rybníka Dvořiště. Večerní posezení u pivka si užíváme za stále ještě příznivého počasí, ale v noci přichází silný déšť, který prověřuje kvalitu našich stanů.

Den třetí - pondělí 3.8
(Autokemp Na Borkách) – Radonice – Kostelec (6 km)
  Ráno vstáváme za deště, chladu a větru. Využíváme pohostinnosti místního kiosku, ke snídaní je sladké pečivo, káva i čaj. Přijíždí Dan. Balíme za deště a kolem jedenácté hodiny se vracíme (někdo pěšky, někdo autem) do restaurace Na Kopečku, kde nás čeká opět skvělý časný oběd. Po obědě se intenzita deště snižuje a tak se s pomocí Dana přesouváme do Radonic. Prohlédneme si zbytky středověkého tvrziště nad obcí a pak už nás čeká pochod do Kostelce. Bohužel holandský kemp v Kostelci je uzavřen, ale ochotný hostinský nabídne skromné jídlo a pití a ubytování na loučce za hostincem. Opouští nás Dan s Pytlákem. Ve vsi nás zaujal původně raně gotický kostel sv. Vavřince z doby kolem roku 1300. V hospůdce se projevuje kvalita naší hudební sekce ve složení Horáček, Pagáč, šerif a Ben. Zpíváme, hrajeme a konzumujeme až do zavírací doby v deset. Poté zábava pokračuje pod vedením Horáčka u doprovodného vozidla. V noci opět začíná silně pršet.

Den čtvrtý - úterý 4.8
Kostelec – Purkarec – Karlův Hrádek – Autokemp Křivonoska (17 km)
  Ráno balíme opět za deště. Ochotná paní ze sousedství se smiluje především nad Matym a poskytne nám všem čaj a kávu. Doprovodné vozidlo vyráží do Purkarce a ostatní se za deště přesouvají k Vltavě, kde čekají na převozníka. Převážíme se za deště a větru a skoro jsme přitom zapomněli na břehu Smíška. Motorový člun má, co dělat, aby udržel směr. Po prohlídce vorařského muzea obědváme v hotelu Pelikán v Purkarci, dobré jídlo včetně piva Kousek z pivovaru Warehouse z Liberce. Po obědě se opět za deště formuje pětice tvrdých trampů ve složení Čína, Franta, Martin, Smíšek a Zdeněk a vyráží podle Vltavy na 14 km trasu přes Karlův Hrádek až do kempu Křivonoska. Cesta podél Vltavy je romantická, ale náročná, déšť nepřestává, značky nás vedou zarostlými pěšinami, ale vytrváváme. Ostatní navštěvují Karlův Hrádek a odtud se vracejí do Purkarce. Následuje přesun do cílového kempu. Opouští nás dočasně Tygr. V kempu šerif opět nalézá odlehlé místo, stavíme tábor. Večeříme v místní restauraci (skvělá dršťková polévka, zelňáky a budvar 33). Večer konečně přestává pršet, a tak dochází opět k tradičnímu posezení u pípy.

Den pátý - středa 5.8
Autokemp Křivonoska – Zliv, Protivín, Putim – Kemp Na soutoku (10 km)
  Snídáme v kiosku (míchaná vajíčka), balíme zvlhlé stany a jdeme slunečným dopolednem do Zlivi na nádraží. Míjíme novogotický kostel sv. Václava. Vlakem popojedeme do Protivína, navštěvujeme kostel sv. Alžběty Portugalské, kde Horáček krátce preluduje na varhany. Na doporučení volíme oběd v restauraci U Provazníka, kde si pochutnáme a vše zakončíme kávou a švestkovomakovým koláčem. Vrcholným odpolednem zážitkem je krokodýlí farma, kde chovají krokodýli, kajmany, aligátory a gaviály. Nejstaršímu chovanci 61 let, žije tu i známý krokodýl mafiána Janáka z Discolandu Sylvie v Praze. Vrací se Tygr. Doprovodné vozidlo se přesouvá na vodácké tábořiště na soutoku Blanice a Otavy. Ostatní volí cestu vlakem do Putimi. V Putimi si prohlížíme připomínky na Švejka a jeho jihočeskou anabázi a dáváme si pivo ve Švejkově hostinci u historického mostu. Poté nás zaujala kostnice (s pozůstatky vojáků z války o Rakouské dědictví v roce 1742) a hrob sedláka a písmáka Jana Cimbury (známého z díla J. Š. Baara). Pak už závěrečný přesun do kempu. Koupel na soutoku, je hodně chladné vody a voda silně proudí. Večer se koná za odborného dohledu somelliéra Číny vinný večírek pro přihlášené účastníky, který se velmi vydařil (9 lahví).

Den šestý - čtvrtek 6.8
Kemp Na soutoku – Písek (10 km)
  Poslední noc proběhla v klidu, ráno sušíme stany a ostatní navlhlé propriety, balíme a vyrážíme na poslední cestu letošního vandru. Jdeme podél Otavy, romantickým údolím kolem Čertových skal a Čertovy strouhy do Písku. Obědváme ve vyhlášené restauraci U Reinerů a pak koštujeme místní pivo v Hradebním pivovaru. Loučení s motorizovanou sekcí. Závěrečná okružní cesta nás zavede k Mariánskému sloupu, do kostela Povýšení sv. Kříže, na Písecký hrad a ke kostelu Narození Panny Marie. Závěrečné dva kilometry nás dovedou až na autobusovém nádraží, odkud odjíždíme RegioJetem domů. Ať žije 48. vandr 2021.

Vandru se zúčastnili : Šerif, Ben, Pytlák, Čína, Dan, Franta, Horáček, Jirka, Martin, Paganini, Smíšek, Tygr, Maty a Zdeněk.

Týden NA - Novohradské Hory 18.7 - 25.7 2020

Týdenní soustředění NA v penzionu Baronův most v Novohradských horách.
V nádherném prostředí Novohradských hor uprostřed lesů jsme strávili společný týden výlety po okolí (Český Krumlov, Rožmberk), sběrem hub, cykloturistikou a nakonec i raftem po Vltavě.
Zúčastnili se Honza a Jana, Dan a Jana, Bob a Simona, Pytlák a Zdena, Alja a Mirka, Martin a Marta, Ota a Mirka, Ben a Blanka a dva psi.